Social media strategie

Social media. Ideaal om heel direct met uw doelgroep te communiceren. Toch vergrijpen veel organisaties zich aan een traditionele aanpak. Eenrichtingsverkeer. Zonde en niet effectief. Want wie social media gebruikt voor reclameleuzen wordt snel genegeerd. Het is juist de dialoog, de interactie, die social media zo interessant maken. Wij helpen u anders denken en doen.

Heldere strategie

Zonder strategie het social media landschap betreden, is niet verstandig. Want wat staat op social media, dat staat. Wat doet u bijvoorbeeld met kritiek? Hoe bouwt u een waardevolle groep volgers op? Vragen die er toe doen in tweerichtingsverkeer.

Praktisch social media plan

Wij geven in een praktisch social media plan concrete antwoorden op deze en andere vragen. Handvatten die u helpen in lastige gevallen en die waarde toevoegen. Want alleen daarmee bent u als organisatie interessant in het netwerk van uw doelgroep.

Hoe die toegevoegde waarde er op social media uitziet? Dat verschilt per organisatie. Door ons in te leven in uw doelgroep, kunnen we u uitstekend adviseren. Niet met een plan vol theorie, maar met concrete tips en richtlijnen voor de praktijk.

Uitvoering

Wij zorgen dat u goed voor de dag komt op social media en de meerwaarde ervaart. Met behulp van een goed advies, waarna u zelf de kanalen beheert, of met professioneel contentbeheer. Het is aan u.

Een greep uit recent social media werk:

> Natuurwerkdag; strategie en uitvoering
> Kening fan ‘e Greide; strategie en uitvoering
> Neem ook een kijkje op onze eigen Twitter– en Facebook-pagina